Tervetuloa matkailublogiini
!

Tarkoituksenani on kirjoitella tänne erilaisia matkasuunnitelmia ja tietysti päiväkirjamerkintöjä itse reissunpäältä.

Tavoitteenani ei ole kirjoittaa erityisen hienoin sanakääntein. Kunhan sepustelen perusjuttuja sen kummempia runoilematta! Kirjoituksia yritän elävöittää myös mahdollisimman paljon kuvilla, koska matkakuvat ovat itselleni jonkinmoinen pakkomielle ja ainakin itse tykkään katsella kuvia melkein enemmän kuin lukea kirjoituksia :) Makunsa toki kullakin!

Blogin sisältö-sivulta voit nopsasti katsoa, mitä kaikkea täältä blogista jo löytyy :) Voit myös hypätä suoraan tietyn reissun blogijuttuihin klikkaamalla reissun nimeä tai käyttämällä tunnisteita.

lauantai 13. kesäkuuta 2009

Viimeinen päivä Kroatiassa

Aurinko se vaan jaksaa porottaa päivästä toiseen. Viimeinen päivä (kokonainen) Kroatiassa vietettiin auringosta nautiskellen. Kalliorannoilla loikoiltiin ja lueskeltiin monta tuntia. Uitiin ja hypittiin kallioilta :) Välillä käytiin asunnolla syömässä ja suunnattiin taas rantsuun, tällä kertaa Okrug G:n isoimmalle rannalle.

Päätettiin, että lähdettäisiin illalla vielä Trogiriin. Bussilla ajeltiin klo 21 aikaan siis kaupunkiin; kierreltiin ja katseltiin iltavalaistusta. Käytiin myös illallisella mukavassa, pienessä, rauhallisessa ravintolassa. Lasagnea, risottoa ja jälkkäriksi lettuja. Sovittiin, että poltetaan vähän kaloreita ;) ja kävellään takaisin O Gorniin. Näin teimme ja palailtiin vaille klo 00. Teemu taisi jo "sammua", minua ei vielä pahasti väsytä. Aamulla tosin pitää herätä jo kuuden jälkeen. Emäntämme Josipa lupasi meille kyydin lentokentälle, lähdemme noin klo 7.30. Lento lähtee klo 9.10.

Eipä muuta kuin hellurei! Hieno reissu, kannatti tulla :)

1. Hei. Törmäsin sinun(kin) blogiisi etsiessäni tietoutta Kroatiasta. Suositteletko siis majapaikkana tuota saarta - eli onko hyvä saari ja miten ruuhkainen on (kuulemma) se yksi ainut tie, mistä pääsee Trogiriin ja muualle - matkan ajankohtamme on syyskuu 2016, joten voisi olettaa, että ei aivan pahin ruuhka muuten ole Kroatiassa....Meitä lähdössä me kolmen hengen aikuinen perhe ja aikuinen siskonpoika, joten katsomme ilmeisesti lomahuoneistoa tms ja myös vuokra-autoa....ehkä. Jos viitsit tulla kommentoimaan blogiini - kiitos - ja muutakin jälkifiilistelyä, vinkkejä otan mielelläni vastaan. Rauhaisaa pääsiäistä!