Tervetuloa matkailublogiini
!

Tarkoituksenani on kirjoitella tänne erilaisia matkasuunnitelmia ja tietysti päiväkirjamerkintöjä itse reissunpäältä.

Tavoitteenani ei ole kirjoittaa erityisen hienoin sanakääntein. Kunhan sepustelen perusjuttuja sen kummempia runoilematta! Kirjoituksia yritän elävöittää myös mahdollisimman paljon kuvilla, koska matkakuvat ovat itselleni jonkinmoinen pakkomielle ja ainakin itse tykkään katsella kuvia melkein enemmän kuin lukea kirjoituksia :) Makunsa toki kullakin!

Blogin sisältö-sivulta voit nopsasti katsoa, mitä kaikkea täältä blogista jo löytyy :) Voit myös hypätä suoraan tietyn reissun blogijuttuihin klikkaamalla reissun nimeä tai käyttämällä tunnisteita.

sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

1. Päivä: "kotiutuminen"

Eilettäin alkoi matkamme Turkkiin. Lentohan lähti noin klo 22 Kuopion lentokentältä ja perillä Antalyassa olimme ehket noin 2.30 yöllä. Kone oli kohtuullisen kokoinen Freebirds, mutta hiukan turhan ahdas. T:n oli hankalampaa istua ahtaalla penkillä kookkampana henkilönä, itselläni nyt ei ollut suurempia ongelmia. Onneksi ei ollut älyttömän pitkä lento kyseessä. Kolmen maissa aamuyöllä pääsimme lähtemään Antalyan kentältä kohti Alanyaa, minne saavuimme parin tunnin matkustamisen jälkeen. Tänään aamulla siis päästiin vasta nukkumaan ja hyvin meitä nukuttikin :)

Herättyämme Turkin auringon alla, totesimme olevamme nälkäisiä joten ihan ensimmäisenä suuntasimme syömään kebabrullia hotellimme vieressä sijaitsevaan ravintolaan (Green House). Tutustuttiin hiukan ympäristöön käppäilemällä sinne sun tänne. Uima-altaalla taidettiin ehkä pienehkö hetki ottaa aurinkoa ja katseltiin rannalla kaunis auringonlasku :) Kotimme viikon verran: Turkki, Alanya.