Tervetuloa matkailublogiini
!

Tarkoituksenani on kirjoitella tänne erilaisia matkasuunnitelmia ja tietysti päiväkirjamerkintöjä itse reissunpäältä.

Tavoitteenani ei ole kirjoittaa erityisen hienoin sanakääntein. Kunhan sepustelen perusjuttuja sen kummempia runoilematta! Kirjoituksia yritän elävöittää myös mahdollisimman paljon kuvilla, koska matkakuvat ovat itselleni jonkinmoinen pakkomielle ja ainakin itse tykkään katsella kuvia melkein enemmän kuin lukea kirjoituksia :) Makunsa toki kullakin!

Blogin sisältö-sivulta voit nopsasti katsoa, mitä kaikkea täältä blogista jo löytyy :) Voit myös hypätä suoraan tietyn reissun blogijuttuihin klikkaamalla reissun nimeä tai käyttämällä tunnisteita.



maanantai 21. joulukuuta 2009

TJ 12: yöllisiä mietteitä

Tsau!

12 kokonaista päivää jäljellä ja sitten starttaa lentokone! Uskomatonta - alle kaksi viikkoa! Alle kaksi viikkoa siihen, että haaveilemani matka alkaa. En vaan voi käsittää, en edelleenkään, vaikka matkaan on todella lyhyt aika!

En ole oikein ehtinyt kokeilla pakkausstrategiaa (heh), joten nyt mua kyllä vähän jännittää, että miten kaikki tavara mahtuu mukaan. Eilen illalla/yöllä listailin (kotisivujen muistilistaa avuksi käyttäen) paperille kaikki kamat, mitä tartteisi muistaa ottaa mukaan ja hei, lista on aika pitkä =D Minne hittoon mä työnnän kaiken?! Ekanakin makuupussi vie ihan törkeän tilan rinkasta. Sitten talvikamppeet Kiliä varten, huh huh! Siihen talvikamppeiden päälle kaikki ns. kesäkamat. Millonkahan mä oikeasti ehtisin testailla, että miten tuo homma oikein onnistuu? Huomenna on kyllä lyhyt päivä töissä, mutta meen töistä suoraan jouluostoksille ja siitä sitten leffaan (Avatar 3D). Hmmmm....Pakko löytää aikaa jostain. Ehkä mä sit joku yö oikeasti innostun ja alan kokeilemaan, miten homma toimii. Ehkä huomisiltana vielä leffan jälkeen voisi yrittää jaksaa testailla...

Joulu on kohta. Oon töistä vapaalla 23.-25.12. eli huimat kolme vapaapäivää. Kuopiossahan mä tulen jouluni viettämään ja nuo päivät menee varmasti todella äkkiä! Ja kun tämän ottaa huomioon, tajuaa, että reissuun on joulun jälkeen enää viikko! Päivät käy vähiin ja musta tuntuu, että oon joko ylivalmistautunut tai jollain tavalla keskeneräinen tapaus. Puuh! Otapa tästä taas selvää.

Johan tästä joutaisi nukkumaan. Olin tuossa viettelemässä ex-työkaverin 30-vuotisjuhlia ja äsken hurautin taksilla kotia. Nyt silmät jo vähän painaa ja yöpalasta syöty. Se on siis hellurei ja kuulemisiin taas, kunhan jaksan taas avautua ja päivitellä tätä nopeasti kuluvaa aikaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti